Najnowsze Wpisy

słonko świieci Komentarze (0)
27. czerwca 2003 08:53:00
linkologia.pl spis.pl

Cześć!!Soneczko wreszcie wyszo Mam nadzieje że będzie tak przez caly dzień no a jak nie będzie to też nie będziemy pakać nio nie!!Zjadam śniadanie i ide do miasta no bo mósze sobie kupic spodnie.No co potrzebuje !!To papa.soryy że się nie rozpisaam!PAPA

juzia2 : :

może będzie fajnie Komentarze (0)
26. czerwca 2003 14:57:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka ludziska!!!!Mam na imie Ewelina. Żeby bylo wiadomo mam "naście" lat.Hehe.Może coś powiem o mojej rodzince ?? Oki.Ale ostrzegam to jest bardzo nudne.A wię mówie. Mam brata starszego Sebastian się nazywa.Ale taki debil że hoho.Mam jest extra.Traktóje ją jak najlepszą przyjaciókę.No a tata jest wporzo ale troche przesadza z gadką o nauce.Ale od czego sa rodzice jak nie od gadania o nauce.Hehe.A tak wogóle to nie wiem z czego się śmieje.Dzisiaj jest okropny dzionek bo nie zdaam testu do klasy 2-języcznej ale nie będe pakać będe ...beczyć.Dobra ide troszeczke popkać.Hehe.Papa.Cauki i pozdrowionka !!!!!

PS: nie zwarzajcie na będy ortograficzne

juzia2 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

pepe | freddie | osbka | ewelka-1 | elektryczka | Mailing